Snart sista lektionen

09:00:08 2013-01-15

Nu sitter jag utanför klassrummet och väntar på att svenskan ska börja. Sen får jag åka hem! Jag sov jätte dåligt i natt så det ska bli skönt att komma hem! Jag har en förmåga att sova dåligt när jag inte har Andreas bredvid mig. Jag har blivit så van att ha honom med att det blir konstigt när han inte är det. Så när han inte är med somnar jag runt tolv och drömmer hela natten vilket får mig att sova sämre. Jag kan inte slappna av då. Men jag får vara glad att jag får sova lite i alla fall!

När jag kommer hem ska jag göra chokladbollar och sätta mig och plugga. Jag ska skriva ner allt till naturkunskapsprovet på måndag och sen ska jag kolla på en film eller nåt. Andreas ska hem till sig efter skolan så vi får se om jag får låna bil så kan jag åka till honom senare annars får jag stanna hemma :/ han måste också plugga och han har böckerna hemma. Chokladbollarna är ju i alla fall ett plus ;) jag blev jätte sugen på det igår men då åkte jag till Andreas efter skolan så då kunde jag inte baka. Men i dag så ;)

Nu börjar lektionen så jag ska sluta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback