Söndag

19:55:37 2013-01-20
Nu har redan helgen försvunnit. Det går alldeles för snabbt! Igår skulle jag ha jobbat men de ringde från jobbet pch frågade om jag ville vara hemma för de sålde inget och då hade jag ändå inte behövts på jobbet. Så det blev en ledig dag. Idag åkte jag, Andreas och mamma till harge uddar och grillade korv. Jag fotade såklart lite i det fina vädret men jag orkar inte lägga in dom på datorn så de kommer upp en annan dag ;)
 
Såhär kommer veckan se ut:
 
Måndag: Skola.
Tisdag: Skola. Simma. Sova hos Andreas.
Onsdag: Skola. Med Andreas.
Torsdag: Romme med estet treorna = skidor hela dagen!
Fredag: Skola. Tåg till Sara.
Lördag:Hos Sara. Resten av familjen kommer ner.
Söndag: Jobba 12-16. Örebro med mamma?
 
Jag kommer inte få träffa Andreas så mycket den här veckan vilket är lite jobbigt men vi träffas nästan varje dag annars. Även fast det är svårt att vara ifrån honom så måste man göra annat också. Även fast jag gärna skulle spendera varje sekund med honom! ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback