Bra film!

13:08:18 2013-07-14

Filmen vi var på igår var dumma mej 2. Det var super rolig! Jag var nära på att dö några gånger av skratt! Så jag rekommenderar alla att titta på den! Även fast den är för barn ;)

Idag red jag barbacka på sandor för flesta gången! En annan tjej som också har sin häst på sommarbete på samma ställe var med. Det blev till och med lite trav! Om man vet hur Sandors manke ser ut så vet man varför det är så fantastiskt med bara trav!
När vi hade ridit klart så fick Josefin, som andra tjejen heter, ett sms från Louise, Sandors ägare, som frågade om vi ville komma hem till henne och äta nybakat muffins hon hade gjort. Med hallon, mango och vit choklad! Det säger man ju inte nej till! Så när vi hade lämnat hästarna i hagen så styrde vi bilarna mot Louise och satt där och pratade i en timme innan det var dags att åka hem.
En riktigt bra start på dagen!

Nu resten av dagen ska jag bara ta det lugnt! Andreas kanske komma lite senare. Vi får se. Vi ska ju åka till willow i morgon. Andreas vill såklart också med och träffa min andra kärlek! ;) nej skämt och Sido Andreas följer gärna med när jag ska någonstans! Vilket är jätte skönt så slipper jag åka hela vägen själv ;) fast det tar inte längre ön en timme så är det skönt med sällskap!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback