Cykelturen igår

10:39:59 2013-07-02

Jag glömde berätta om cykelturen igår! Det blev totalt 1,5 mil på cykeln! Vi cyklade först ut till stockshammar och tittade lite på alla fina grejor de har där. Sen vidare till stjärnsund för att fika. Där mötte pappa oss med bilen och dukade med oss. Han kan inte cykla för han får så ont i nacken. När vi hade fikat klart cyklade vi hem igen. Min nya cykel är så ingen terräng cykeln hann jag konstatera på den biten! Men vi klarade i alla fall att ta oss dit och hem! Rumpan och låren skrek av ansträngning i uppförsbackarna där som inte är ett dugg snälla! Men jag lever i dag och har inte ens träningsvärk!

Utsikten från stolen jag att och fikade på. En meter från Vättern!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback