De senaste dagarna

22:30:31 2013-07-07

Nu har jag varit slarvig och inte bloggat på ett tag. I onsdags hämtade jag Sara på tågstationen. Sen åkte vi vidare mot sandor och red. Sen la vi oss och sov ganska tidigt. Vi skulle ju upp halv sex för att åka mot Stockholm med buss. Väl i Stockholm hade vi jätte kul! Vi gick i massor med affärer, Åt massor, provade jätte mycket kläder och fick ont i benen. Jag fick inte med mig mycket hem alls men i alla fall lite. Ett par shorts, en halsduk och nagelgrejor.
På fredag tog vi det bara lugnt och kollade på film innan jag skjutsade Sara till tåget. Eller vi var och fikade på ett relativt nytt kafé i Askersund. Det var jätte mysigt! Precis vid vattnet och jätte gott fika! När jag hade skjutsat Sara till tåget åkte jag hem för att vända och åka till Andreas för att grilla. Hela min familj var bjudna så det blev en mysig kväll med mat, fika och klubb. Jätte mysigt!

I går åkte jag och mamma först till lerbäcksmarken innan vi satte oss i bilen och åkte till Lidköping för att träffa familjen karlsson. Det var ju så länge jag träffade Sara så vi tyckte att det var dags att träffas igen!
När vi kom fram åkte jag, Sara, mamma, pappa och hennes föräldrar in till Lidköping och gick i lite affärer och är glass. Sen hemma hos dom åt vi grillat och kollade på film innan vi åkte hem vid tolv. Vi var sen hemma vid två och då var det raka vägen i säng som gällde!

Idag har jag och Andreas varit i koviken och solat och badat tårna. Eller Andreas badade men jag tyckte att det var alldeles för kallt! Vi var där i ungefär fyra timmar innan vi kände att magen kurrade alldeles för mycket. Sen kollade vi på film innan det var dags för Andreas att åka hem.

I morgon ska jag åka till Fagersta där mamma, pappa och Johan redan är. Jag ska stanna till tisdag. Resten av veckan ska jag rida och bara ta vara på semestern. På fredag däremot ska jag på begravning.

Och nästa måndag ska jag åka och hälsa på mitt hjärta i Karlsborg! Willow! Det ska bli jätte kul att få träffa mitt lilla skäck sto igen! Ingen annan kan mäta sig med henne så det ska bli kul att få träffa henne igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback