Första hoppträningen på fyra år!

10:58:29 2013-07-24

Igår var jag och sandor på hoppträning! Jag har inte varit på hoppträning på fyra år! Det är sjukt länge! Men jag red ju inte så mycket sen jag slutade med willow så då blir det väl så ;) det gick i alla fall jätte bra! Sandor är så himla duktig och rättar till när jag gör bort mig! Så eftersom jag tycker det är lite läskigt att hoppa så hjälper han mig att våga! Vi hoppade tillslut en oxer på 90 cm som om det vore ett hinder på 30 cm! Eftersom han är ganska stor så tar han sig över hindrens hur lätt som helst! Det var jätte kul och kommer göras om! De två kommande gångerna kommer jag jobba -.- men jag hoppas att gångerna efter det kan jag vara med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback