Fredag

21:52:17 2013-07-12
Idag gick jag upp vid nio. Vid tio åkte hela familjen mot Örebro för begravning. Det var en jätte fin ceremoni som avslutades med jätte god mat!
 
När vi kom hem åkte hela familjen och badade. Det var så pass skönt i vattnet att till och med mamma kom i! Och då ska det vara varmt!
 
I morgon har jag en fullspäckad dag! Jag ska först hoppa Sandor på morgonen. Sen ska jag hem och duscha och göra mig i ordning för att åka till Andreas och sen vidare på födelsedagskalas. Sen efter det ska hela familjen + Andreas ut på en liten överraskning. Jag vet inte riktigt om pappa läser eller om han vet vad vi sak göra så därför säger jag inte vad! Det kommer bli kul i alla fall!
 
I alla fall en liten uppdatering mellan mitt dåliga bloggande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback