Lite längre än vantat

23:40:36 2013-07-29
I dag öppnade gymmet igen så jag och mamma tog en sväng ner på morgonen. Det var riktigt skönt att gymma igen för första gången på fyra veckor! Det gick riktigt bra också vilket bara gör att det känns bättre!
När vi var klara cyklade vi hem igen för att jag och Johan skulle åka till Örebro. Väl där hittade jag äntligen att par nya ridbyxor! Den nya hööks katalogen kom hem för några dagar sen och jag blev helt kär i ett par därifrån. Dock blev jag mindre kär i priset! Men de fick ändå följa med hem! Jag fick också med mig ett nytt schampo, en träningströja och ett par solglasögon.
 
Väl hemma igen hann jag sitta ner i en timme ungefär innan det var dags att åka till Sandor. Jag red med Josefin i dag. Vi tänkte leta reda på någon ny ridväg. När vi hade ridit en bit så blev det så himla lerigt så då red vi en jätte fin vag som jag kan. Jag hade på runkeeper för att ha som hjälp när vi skulle kolla nya vägar men eftersom det slutade med att vi red en som jag redan kunde fick den kolla hur långt vi red. Det slutade med 9.27 km! En riktigt lång tur! Men vi var inte ute så jätte länge som man kanske kan tro på det avståndet! Vi var bara ute i 1 och en halv timme och ändå tog vi det ganska lugnt!
 
I morgon ska jag rida på förmiddagen och sen jobbar jag 17-21. På onsdag ska jag bara ta det lugnt, gymma, sova ut, och kanske rida på kvällen. Det ska bli jätte skönt att bara ha en dag då jag kan få sova ut!
 
Nu ska jag lägga mig så att jag orkar i morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback