Redan onsdag

17:51:55 2013-07-10
Då var det redan onsdag. Och mina två veckors semester börjar lida mot sitt slut. Men det har varit två riktigt bra veckor!
 
Idag red jag på förmiddagen i regnet. Men det blev en riktigt mysig ridtur ändå! Sandor skötte sig jätte bra och det blev inte ens ett litet hopp för att titta om jag kunde sitta kvar. Jag sa rida i morgon också men då lite hårdare med lite galopp övningar. Han ska få stå på fredag då jag ska på begravning och sen på lördag ska jag köra lite bomövningar. Sandors ägare ska hjälpa till också så slipper jag hoppa av varje gång en bom flyttar på sig för att en viss herre är för lat för att lyfta på benen ;) Är det lågt är det ju bara att plöja igenom! ;)
 
Sen ska jag nog rida en lite lugnare sväng på söndag och sen på måndag ska jag hälsa på Willow! Vi får se om det blir några bilder då för jag kanske åker själv.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback