segt

15:24:14 2013-07-03
I morse vaknade jag vid tio som vanligt. När jag hade gjort mig i ordning och tyckte att jag hade en sån himla tidspress när det gällde att städa innan jag ska hämta Sara om 6 timmar så frågade Johan om jag ville med och träna. så på med träningskläderna och hoppa på cykeln mot gymmet. Jag har inte varit där på jätte länge. Jag har haft fullt upp med jobb och ridning. Men i dag blev det ett svettigt pass. Mamma var med också och svettades lite.
När vi kom hem gjorde jag mat och städade mitt rum. När jag var klar med allt jag skulle hinna göra i dag innan fem så var klockan två. Så jag har hunnit kolla på en serie och måla om naglarna. Men det är ortfarande två timmar kvar tills det är dags att hämta Sara i Hallsberg!
 
Jag kan ju dra hur de närmaste dagarna kommer se ut!
 
Idag ska jag hämta Sara vid tåget vid 17.40. Sen ska jag styra bilen mot Sandor och rida en sväng. När vi sen är påväg hem så ska vi åka förbi affären och köpa lite godis för morgondagens resa till Stockholm.
I morgon ska vi då som sagt till Stockholm. Sara och jag. Bussen går 7.10 från Hallsberg och 18.00 från Stockholm. Mellan där ska vi shoppa och bara umgås!
På fredag åker Sara sen hem till sig med ett tåg. För mig då är det grillat hos familjen Nilsson som gäller!
På söndag ska hela min familj åka till Sara och hälsa på- Det var ju så länge sen Sara och jag träffades då så vi tycker att det är dags igen! Det gör ju inget att träffas två dagar i rad!
 
Bara för att jag inte har några nya bilder på mig och Sara så lägger jag upp massor med gamla och fula bilder från när vi var mindre! Jag kan säga att hoppbilder var väldigt uppskattade!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback