Semester

10:35:39 2013-07-02

Igår började min semester. Riktigt skönt vill jag säga! Men jag har vara två veckor nu och sen en vecka i augusti. Så den här veckan har jag redan bokat upp mig nästan varje dag! Idag ska jag rida en sväng i skogen. I morgon kommer Sara hit på kvällen och då ska vi åka och rida. Sen på torsdag ska hon och jag åka till Stockholm över dagen för lite shopping och för att umgås. Eftersom vi bor ganska långt bort från varandra så är det jätte kul när vi väl träffas och man har ganska mycket att ta igen! Hon stannar kvar tills fredag. Tre nästan hela dagar med den bästa kompisen som finns är inte illa ;) vi har känns varandra i 11 år i år! Vilket känns helt sjukt! Det är mer än hälften av våra liv!

På fredag ska jag först skjuts Sara till Hallsberg för att gå på tåget. Och sen ska jag och hela familjen till familjen Nilsson på grillat.
På lördag ska jag träffa Sara igen. Fast den här gången hos henne. Min familj är bjudna dit över dagen. Hela min familj är kompis med hennes familj vilket är väldigt praktiskt ;)

Nu ska jag vänta på att Johan ska vakna så jag kan få veta om han ska med ut och rida eller inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback