Tillaba till verkligheten

14:41:32 2013-07-19
Idag är sista dagen innan det är dags att börja jobba i morgon igen. Jag ha haft nästan tre jätte sköna veckor!
Jag skulle ha ridit i dag men jag har världens bränna från i onsdags så jag får inte på mig ett par ridbyxor. SÅ jag satsar på att rida på söndag!
 
 
I morgon ska jag som sagt jobba. Det blir 10-16. Jag jobbar även på söndag fast då 11-16. Sen ska jag åka och rida innan jag ska åka hem och slappa riktigt rejält! På måndag jobbar jag 16-22. och då ska jag rida innan jobbet.
På tisdag ska jag nämligen träna hoppning för första gången på flera år! Det ska bli jätte kul! Men jag kommer vara jätte nervös! Jag ska även åka iväg med Sandor för första gången! Som tur är kommer Louise vara med som hjälp. Sandor är tydligen inge rolig att lasta ;) Så då är det skönt att vara två!
 
I kväll kommer Andreas hit. Jag ska grilla själv för första gången. pappa ska nämligen till Fagersta och mamma jobbar. Så då får jag laga maten. Och grilla är något jag aldrig har gjort förut! Jag ska göra egen marinad och allt sånt ;) Andreas kommer väl hit för att inte missa min vidriga grillade fläskytterfilé ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback