Tisdag

15:47:39 2013-07-30
I morse ringde klockan vid 9 så då var det bara att häva sig upp och ta på sig ridbyxorna! Väl vid Sandor blödde stackaren näsblod så det blev bara en barbacka sväng i skritt. När vi kom tillbaka hade det slutat blöda. Även fast han blödde näsblod som hästar kan göra så var han pigg och glad så det var ingen fara med honom!
 
När jag kom hem duschade jag och åkte sen och handlade. Sen när jag kom hem fram tills nu har jag bara slappat. Men nu börjar det bli dags att ta på sig jobbkläderna och åka mot jobbet. Jag jobbar bara fyra timmar i kväll så när jag kommer hem ska jag störta i sängen och sova hur länge som helst i morgon!
 
I morgon ska jag bara gymma och kanske rida. Annars är jag ledig hela dagen! riktigt skönt!
 
På med jobbkläderna!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback