Ynklig

20:14:12 2013-07-26
Jag fick åka hem från jobbet i dag efter två och en halv timme. Jag har så himla ont i magen så att jag inte klarar av att jobba. Men i morgon hoppas jag att det är bättre. Då jobbar jag 11.20. Jag hoppas också att det inte är lika varmt som det var varit i dag! Det blir jätte jobbigt att jobba när det är så varmt!
 
Andreas är hos en kompis och jag har absolut inget att göra. Jag ska nog inte lägga mig för sent i alla fall. Annars kommer jag inte orka jobba hela dagen i morgon. Men jag är ju ledig på måndag så då får jag vila lite i alla fall. Jag ska rida men det ska jag göra på kvällen. Igår blev det inte så mycket med ridandet. Louise kom ut med sadeln i regnet och när jag satte upp så började det ösa ner och åska så då hoppade jag av igen och släppte ut sandor i hagen. Vi gör ett nytt försök på måndag med dressyr! Sen ska jag gymma på måndag också då gymmet öppnar igen efter att ha haft sommaruppehåll eller vad man ska kalla det. Jag måste ju börja träna nu när det börjar närma sig för antagningarna till polishögskolan! Jag ska alltså träna arslet av mig! Jag ska nog rida ganska mycket nästa vecka och sen gymma varannan dag. Samtidigt som jag måste få in löpträning. Samtidigt som jag ska jobba ganska mycket. Så vila, vad är det?
 
Nu ska jag i alla fall vila även fast det snart inte kommer finnas i mitt ordförråd. men har man ont i magen så har man!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback