Arg

00:53:33 2013-06-28

Nu har jag suttit i flera timmar och letat semester för mig och herr Nilsson. Ja jag vet, som apan i Pippi. Men han är min apa! Antingen var det för dyrt, för dåligt läge eller så fanns det inte ledigt de dagar vi ville åka. Sen dög det ju inte alltid åt herr Nilsson heller -.- jag hittade ett jätte mysigt vandrarhem på Öland som var ganska billigt men precis när jag skulle trycka på bekräfta knappen så kom jag på att Andreas pappa fyller den dagen. Så då var den resan bortblåst. Det var bara att fortsätta leta. Men då blev jag så förbannad så då la jag ner hela letandet och kollade på game of thrones i stället. Att man kan bli då förbannad på en jävla resa som inte kommer bli av! Fan också!

Nu ska jag i alla fall sova. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. På förmiddagen kanske jag rider en sväng eller bara slappar. På eftermiddagen/kvällen ska jag jobba 17-21. Sen funderar jag på om jag ska åka till Andreas och sova där tills lördag och sen åka därifrån till jobbet. Vi får se. På lördag jobbar jag 12-16 och på söndag 11-15.30. På söndag när jag har slutat ska jag på 4-års kalas. Mitt kusinbarn fyllde här om dagen så då ska jag komma med paket i högsta hugg!

Nu ska jag sova innan jag stryper någon om de skulle komma för nära. Tur att jag sover själv i kväll ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback