Ett år

21:12:48 2013-06-16
I dag jobbade jag 11.15.23. 23 just för att jag fick jobba över för att det var så mycket folk ;) Det gick jätte fort att jobba i dag! Såna dagar gillar jag!
I morgon har jag och min prins varit tillsammans i ett helt år! Vi ska ut och äta på förmiddagen för att fira lite. Sen på eftermiddagen ska jag rida. Louise ska hjälpa mig på "banan" med Sandor. Det är egentligen en fotbollsplan som ingen använder, så det passar bra att rida där. Louise har ställt upp lite hinder också så det blir nog lite hoppa. Hon hade kommit på en bra övning så jag ska nog rida lite hårdare i morgon!
 
På tisdag ska jag till tandläkaren. Och sen ska jag träna innan jag ska sätta mig på bussen till Hallsberg för att sätta mig på en till buss som tar mig mot personalfest. Det var ganska länge sen vi hade en personal fest så det ska bli kul! Det är kul att se alla utan jobbarkläder ;)
 
På onsdag funderar jag på om jag ska rida igen, samma sak på torsdag. På onsdag ska jag och Andreas också åka till deras båtplats och se vad vi behöver ha med på midsommar.
 
På fredag är det ju midsommar och då sak jag; Andreas, Lotta och posthen Grilla vid sjön om det är fint väder.Mysigt!
 
Jag ska jobba både lördag och söndag. Förmodligen lördag. Jag bokade ett pass men jag vet inte om det har gått igenom än :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback