Ledig dag

23:24:25 2013-06-06

Idag var ju ju lediga eftersom det är Sveriges nationaldag för de som har missat det. Så hela dagen har spenderats ute! Strålande sol och inte ett moln på himmelen! Dagen började med en tur till sandor vid sommarhagen. Andreas följde med och cyklade när jag red. Det va så himla varmt så vi tog det ganska lugnt. Det var första gången jag red utan att Louise, ägaren, va med. Men det gick jätte bra och sandor skötte sig galant!
När vi kom hem till Andreas la vi oss ute på deras soldäck och solade. Vi var nog ute till tre- fyra innan vi styr oss under ett parasoll för att fly undan den stekande solen! Så nu kan ni ju då ana hur min hud ser ut! Röd är bara början! Men det är kul, då kanske jag kan få lite färg till studenten!

Imorgon skulle ju alla ekonomare ha spelat minigolf men vi var så några så vi sa att vi struntar i det. Vilket betyder att jag är ledig i morgon också! Dagen ska också spenderas ute. Jag ska först gå promenad med Caesar. Sen ska jag cykla ut till stockshammar och tillbaka innan jag ska gå till bussen för att åka till Andreas. Jag åker hem på kvällen sen för han ska jobba på lördag vilket jag också ska men lite senare. Så på lördag kan jag passa på att hjälpa till hemma! På söndag funderar jag på om jag ska rida eller om jag ska försöka hitta något att ha på mig på stan efter studenten! Vi får se!

Nu ska jag i alla fall sova! Godnatt allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback