Lite ledig

22:29:08 2013-06-04

I måndags var det ju estetmiddag jag hade jätte trevligt och en hade en riktigt bra avslutning med esteterna! Jag kommer sakna det så himla mycket! Det har varit så kul att vara en Estet I tre år. Det har varit svårt och det är ofta jag inte har hängt med eller inte förstått. Men jag har lärt mig så himla mycket och utvecklats så mycket som person!

Idag hade jag bara betygsprat på morgonen och fick sen åka hem.
När jag kom hem la jag mig i solen och solade. Jätte mysigt. När det kom jätte står moln så hade jag med en filt som jag la runt mig och somnade. Inte jätte bra kanske men jätte skönt! Jag va så himla trött så det behövdes!
När Johan kom med bussen så åkte vi till gymmet och tränade. Jag har inte varit där på flera veckor eftersom jag har sprungit hemma i stället. Men det va jätte skönt att få röra lite på andra muskler också. Jag sprang på löpbandet vilket var världens skillnad not för några veckor sen! Vilket va riktigt kul!

I morgon har jag inga lektioner så jag stannar hemma. På förmiddagen ska jag gå långpromenad med Caesar och sen vid tre ska jag möta Louise för att rida sandor. Han är på ett nytt ställe nu för sommarbete så jag måste ju veta vägen ;) sen kan ju Louise vägar som man kam rida där ute också vilket är jätte bra!

Nu måste jag sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback