Mysigt

21:00:28 2013-06-30

Idag jobbade jag 10-15.30. Sen kom Andreas och hämtade mig för att åka på barnkalas! Mitt kusinbarn fyllde 4 nu i veckan vilket såklart måste firas! När vi hade fått tårta och delat ut presenter åkte vi hemåt. När jag kom hem tog jag det vara lugnt en stund tills mamma kom upp på mitt rum och frågade om vi skulle cykla till hamnen och äta glass. Så vi hoppade på cyklarna och åt våran glass! När vi var klara åkte vi bort till båthamnen och kollade lite på Johans båt. Sen cyklade vi hem igen. En riktigt mysig kväll blev det!

I morgon på förmiddagen ska jag och mamma cykla till stjärnsund och kolla i deras nya butik. Jag tror den är ny i alla fall ;) sen ska jag rida innan det är dags för ännu ett kalas. Andreas pappa fyller. Vilket firas med tårta och paket! Jag har köpt ett riktigt dunderpaket som jag sk slå in snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback