Nästan en vecka sen

12:05:19 2013-06-26

Nu är det nästan en vecka sen som jag bloggade. Men jag har haft massor att göra! Jag har jobbat, ridit och de tre senaste dagarna så har jag gjort massor hemma. Eller ja det är bara såna saker som man gör när man bor själv men det blir lite mycket att göra ;) mamma och pappa är på Öland tills i dag så Johan och jag var själva hemma. Andreas har sovit här också. De här tre dagarna har jag gått med Caesar, plockat i och ur diskmaskinen, städat, tvättat, handlat, klippt gräset, skjutsat och hämtat Johan, bäddat, gett alla djur mat, gjort mat åt alla människor, snoppat 16 lådor jordgubbar och mycket mer!
Idag kommer mamma och pappa hem igen. Då kan det inte se ut som hej kom och hjälp mig! Men det har det inte gjort på de här dagarna heller som tur är ;) håller man bara efter så slipper man städa lika mycket ;)

Nu ska jag slappna av en liten stund innan jag ska försöka gå långpromenad i spöregnet med Caesar ;)

Han var inte alls glad efter en liten promenad på morgonen! Han var mer glad igår då vi hämtade Johan från seglingen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback