Ny vecka

20:38:34 2013-06-02
Nu är jag tröttare än någonsin på allt! Jag är trött på att bli utnyttjad! Trött på skolan! Trött på att bara sitta inne och inte göra något. Ja trött på allt. Det är slut med att köra med mig. Det är det enda jag duger till. Jag behövs ofta för att hjälpa någon. Men får jag något tillbaka? Nej självklart inte! Jag kan inte längta mer efter att ta studenten och slippa allt!
 
I morgon börjar jag 11.45 så jag ska ta en lång sovmorgon. Sen ska jag hem och göra mig i ordning för en kväll med esteterna. Vi blir nämligen bjudna av våra estetlärare på middag. Så jag antar att det blir en relativt sen kväll. Men det ska bli kul. Hoppas bara Cassandra kommer ;)
 
Och i morgon gör jag mitt sista arbete för gymnasiet! Ska bli så himla skönt! Det är ett seminarium så det är itne så svårt.
 
Nu ska jag komma på vad jag ska ha på mig i morgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback