Personalfest

12:46:18 2013-06-19

I tisdags red jag Sandor. Jag fick hjälp av Louise, ägaren, att hoppa lite. Jag ramlade av, hängde på halsen och hade ett riktigt jobbigt och svettigt ridpass! Jag kan säga att det känns rejält i musklerna! Jag har inte ridit så ordentligt på hur länge sol helst!

Igår var det personalfest. Vilket var hur kul som helst! Jätte roligt att så många var med och att det var så många som hade kul!
Jag kom hem vid ett ungefär och då var det vara att duscha och slänga sig ner i sängen!

Idag ska jag också rida. Jag och den andra hästens ägare, Alexandra, ska rida ut. Hon fick jobba över så jag har fått vänta på henne ett tag nu men det är bara skönt i det fina vädret! Hon ska visa mig en ny väg i dag som ska vara jätte fin!

När jag kommer hem ska jag bara slappa. Jag hade tänkt att åka och träna men jag har blivit jätte förkyld så jag hoppar över det!

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback