Studentvecka!

21:39:19 2013-06-11

Studentveckan är nu i full gång! I måndags va det såpafotboll och i dag skattjakt! Skattjakten va sjukt kul! Det går ut på att man får en lista med saker på som man ska hämta och visa upp för en jury. Det kan vara allt från en tandborste till en levande kalkon. Det får inte hämtas från skolan utan måste vara från någon annan stans. Vi hämtade en hemlös och gav den 50kr (en snigel utan skal), en mus på mars (en godis mars och en datamus), en självlysande fisk (en fisk med en ficklampa i) och mycket mycket mer! Kreativiteten flödade verkligen och vi i klassen hade jätte kul!

I morgon är det är stor dag innan studenten på fredag. Det är nämligen bal! Jag ska fixa frisyren på förmiddagen och sen kommer jag få sitta på en pall resten av dagen innan jag ska få hjälp på med klänningen över det fina håret! Det ska i alla fall bli jätte kul att få gå med min prins!

På torsdag är jag ledig för så får alla ettor och tvåor sommarlov. Och sen på fredag gäller det! Jag ska gå upp runt halv fem för att åka till Hallsberg tills halv sju för champagne frukost! Sen kommer det vara full rulle hela dagen! Det ska bli så kul samtidigt som jag har gått i skolan i 13 år. Så det kommer bli konstigt att inte börja någon skola igen i höst. Jag kommer nog läsa vidare sen men jag måste bara komma på vad jag vill läsa först. Så innan jag vet det ska jag jobba och resa och spara undan så mycket jag kan. Jag ska försöka leva livet och bara ha kul innan jag måste in i det riktiga vuxenlivet!

Nu sk jag sova så att jag orkar med allt i morgon!

Godnatt!

Där kommer vi stå på fredag! Dock på en färdig super stor trappa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback