Torsdag

14:15:27 2013-06-20
Igår red jag ut på förmiddagen med Alex och hennes pojkvän som cyklade med. Vi rejsade som bara den och det blev bocksprång, glädje skutt och en väldig fart! Så mina fingrar ser inte alls roliga ut i dag. Mitt ringfinger på vänster handen har två skavsår från tygeln och är så svullet så det är dubbelt så stort som det på andra handen. Det märks att jag har kommit igång med att rida igen!
Idag ska jag rida med Alex mamma vid halv sex och sen ska jag hem och duscha. Andreas kommer också hit och sover över. För i morgon ska vi handla på förmiddagen och sen åka med Lotta och Posthen till Andreas båtställe
och grilla. Beroende på väder vill säga. Blir det regn ska vi vara hos Lotta!
 
Jag gjorde en midsommarkrans förut också! Inte den vackraste men den får duga ;) Nu känns det i alla fall som att jag har massor med kryp i håret som kryper runt. Det var massor med myror och spindlar i blommorna så det känns som att alla sitter på mig nu! Det kanske är smällar man får ta ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback