En dag på stan

19:56:04 2013-03-27
Idag åkte jag, mamma och Andreas till Örebro för lite nödvändiga grejor som behövde inhandlas. Jag fick med mig några grejor hem i alla fall! Grejor som en studentklänning och inneskor till gymmet. Det blev en riktigt mysig dag.
Vid halv fyra släppte vi av mamma vid hennes jobb och åkte vidare hem till Andreas. Där stannade jag till klockan sex då det var dags att åka hem.
Väl hemma har jag gjort mat, plockat i och ur diskmaskinen ochgör nu klart Johans kakor som han inte orkade göra klart i dag -.- Men men det måste göras.
 
I morgon ska ajg gymma på förmiddagen och sen plugga! Jag har tänkt att göra klart projektarbetet och markndsföringen och sen plugga lite grejor till högskoleprovet. Vilket jag ska göra mitt bästa med att göra. Jag ska i alla fall bli klar med de två första grejorna. Sen resten av dagen ska jag bara slappa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback