Fire away

17:40:44 2013-03-16
Idag vaknade jag ganska tidigt mot vad jag brukar göra. Fast jag la mig ganska tidigt så det är väl inte så konstigt. När klockan var halv ett parkerade Lotta med mig i bilen vid gymmet. Vi tränade i ungefär en timme och tio minuter innan vi åkte hemmåt. Väl hemma fick jag åka och handla för att sen göra mat. När det var klart och jag var mätt i magen hoppade jag in i duschen. Så nu försöker jag bli av med lite plugg. Vi har svenska prov i veckan så jag har massor att läsa eftersom jag inte har orkat göra det förrän nu.
 
I morgon ska jag också gymma, vilket nog blir runt ett eller nåt. Jag ska höra med Lotta när hon kan. Sen ska jag hem och plugga! På måndag ska jag jobba så då hinner jag inte plugga så mycket innan jag ska åka till jobbet. Men jag börjar halv sex så lite hinner jag med. Jag stannar ju kvar i skolan eftersom det blir så mycket åkande fram och tillbaka annars. Jag jobbar till niooch då ska jag bara hem och duscha innan jag kommer dö i sängen.
 
Nu ska jag fortsätta öva på kurslåtarna till insån och läsa svenska. Två flugor i en smäll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback