fränt

21:27:07 2013-03-08
just nu sitter jag i soffan och skriver på mobilen fast det jag skriver hamnar på tv skärmen som är kopplad till datorn! johan visade mig en app som gör att om man har ett speciellt program påmdatoen kan man styra datorn från mobilen när man har den inkopplad i tvn! hur fränt som helt för den late ;)
 
i skoan idag var det bara jag och ebba. lotta och my var sjuka. det va länge sen det bara var jag och ebba så det va kul! vi åt lunch med lovisa, emma, cassandra, linn, natalie och såklart ebba.jag tror inte jag glömde någon.
kulturarna hade också hål så jag, ebba och lovisa satt och pratade om allt i nästan en timme innan det var dags att gå till lektionen. vi hade skit kul! sen
 
på lektionen kollade vi på en fil och fick se sluta för dagen. jätte skönt!
väl på bussen fick jag syn på ludvig som jag inte har pratat med på jätte länge så jag skickade ett meddelande till honom och vi ska träffas på fredag! alltså nästa vecka ;) vilket såklart ska bli kul!
 
nu ska jag och amdreas fortsätta kolla på en film innan det blir dags att lägga sig för att jobba 12-16 i morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback