fredag

11:42:56 2013-03-22
Då har det äntligen blivit fredag. Visst jag har varit hemma hela veckan förutom måndag men fredag är något speciellt. Jag fick ringa till jobbet förut och säga att jag inte kan jobba i morgon för att jag är sjuk. Så jag mår ju inte bra precis! Men jag jobbar på att bli frisk hemma i soffan. Jag ska jobba på söndag om jag mår bättre.
Nu är det ju i alla fall påsklov! Så himla skönt! Jag får ju ett lite längre påsklov eftersom jag är sjuk men det känna inte riktigt som lov att inte kunna sova för att man inte kan andas och man orkar bara sitta i soffan och titta på film. Det längste jag har varit ute är igår då jag var tvungen att åka och köpa näsdukar då jag var borta i tio minuter. Men jag kan säga att de tio minutrarna räckte för att jag skulle bli ännu tröttare!
 
Ikväll kommer Andreas hit. Jag har inte träffat honom sen i tisdags! Fast när jag är sjuk vill jag gärna vara ifred även fast jag vill ha någon nära som kan ta hand om mig. Så det ska bli skönt att slippa sova själv och ha någon som kan ta hand om mig. Då slipper jag värma min värmekudde själv ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback