Glad påsk

15:53:13 2013-03-30
I morse vaknade jag vid tio och gjorde mig i ordning för en långpromenad med Caesar. Jag fick med Johan som sällskap också. När vi kom hem halvt ihjälfrusna av all blåst hoppade jag in i duschen. Jag försökte raka benen men så fort man var klar på ett ställa hade hårstråt växt ut igen för att man frös så mycket! Så det var ganska onödigt!
 
När jag kom ut ur duschen var nästan alla grejor på mitt golv borta så att man kunde komma fram på mitt rum utan att slå ihjäl sig! Jätte skönt!
 
Ikväll kommer Andreas hit och sover över innan vi i morgon åker in till Örebro. Men innan Örebro ska i alla fall jag träna på morgonen. Vi får väl se om jag får med de andra latmaskarna ;) Alltså Andreas och Johan. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback