I solskenet

15:29:13 2013-03-26

Idag vaknade jag och Andreas vid halv tio. Så vi gick upp och gjorde oss i ordning och sen fick jag skjuts till gymmet. Andreas skulle ha skaffat gymkort men det va ingen där så han ringde när vi kom hem och bokade tid istället.
Mil förkylning är bättre men inte helt borta så jag tog det väldigt lugnt på gymmet bara så att jag ock röra lite på mig.
När jag och Johan som också va med hade gymmat klart så åkte vi hem till mig och åt innan vi åkte vidare till Andreas. När vi kom hem till honom satte vi oss utanför deras altan på soldäcket och värmde ansiktena i solen som äntligen värmer riktigt rejält!

i morgon ska jag, mamma och Andreas till Örebro. Jag måste köpa skor till studenten och skor till gymmet och sen lite annat nödvändigt. Så vi får se vad jag kommer hem med. Jag ska byta plats med mamma i förarsätet och lämna av henne vid hennes jobb. Sen ska jag åka vidare till Andreas och stanna där en stund innan jag måste åka hem. Jag ska plugga på torsdag så då är det bäst att va hemma. Jag ska gymma på torsdag också men det klämmer jag in på morgonen.

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback