Kaos!

19:45:21 2013-03-11
Idag var det studiedag så i dag skulle jag ha tagit det lugnt. Men jag har kört med bilen fram och tillbaka som en idiot! Först åkte jag och Andreas hem från honom till Aksersund för att skaffa gymkort. Sen åkte vi till ica och handade innan vi åkte hem och möttes av ett kaos! Mamma har plockat ur allt ur våran bastu/förråd och ladt det på Johans och mitt rum för att snickarna kommer vilken dag som helst och ska fixa våran andra vattenläcka. Så nu får vi fint badrum här uppe också ;) När klockan blev fyra åkte jag, Andreas och Johan till Hallsberg för att hämte att papper som pappa skrev ut åt Johan som han sen skulle lämna in som cv. När vi hade hämtat pappret eller ja cv't så åkte vi till McDonalds och lämnade in det innan vi åkte hem igen. Innan vi åkte hem åkte vi ner på stan och jag köpte aloevera till mina händer. Jag fick t-röd på dom när jag jobbade förra gången så de kliar och är jätte torra! Aloevera är nu min bästa vän ;)
 
Väl hemma hopade jag in i duschen snabbt och sen gjorde jag vofflor till kvällsmat. När jag var klar med det och mätt i magen så strök jag ett par byxor jag ska ha i morgon.
Nu sitter jag i min säng och har packat klart till skolan och kan andas ut efter en dag med full fart.
 
I morgon ska jag till Andreas på kvällen och sova där tills på torsdag. På torsdag eftermiddag ska jag få introduktion på vätter rehab så att jag kan börja träna. Vilket ska bli jätte skönt! Få röra på sig liksom!
 
Nu ska jag kolla på en serie medans Andreas snart ska steka fläsket i bastun som värms upp för första gången på några år!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback