Onsdag

19:37:30 2013-03-06

Idag hade jag en jätte kort dag! Jag hade först Naturkunskap på fura personer och sen inså. Sen hade jag kunnat sluta för dagen men jag trodde jag hade en lektion till efter ett hål men eftersom de flesta var på universitetet på universitetsdagen så hade vi ingen lärarledd lektion. Så jag åkte med 11.30 bussen hem! Väl hemma har jag gjort projektarbete, lagat mat, gjort rent åt katterna, åkt bil med Caesar och handlat och hängt tvätten. Sen har jag inte gjort så mycket. Men det är ganska skönt det med!

I morgon har jag sovmorgon och får sova till 8.10. Jag börjar 10.45 och slutar 12.05 för dagen. Riktigt skönt! När jag kommer hem ska jag gå långpromenad med Caesar och sen bara ta det lugnt. Eller jag måste göra mat åt mig också men det är en annan sak ;) det ska bli riktigt skönt att gå långpromenad i en riktigt snabb takt med musik i öronen och känna att man bli trött! Men vi får väl se hur jag känner i morgon ;) och hur Caesar mår Clas för han har en spricka i tassen. Ungefär en sån där som vi människor kan få på händer när det blir kallt. Så vi får se hur hans tass mår :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback