Såklart är jag sjuk

09:15:23 2013-03-20
I natt har jag knappt sovit en blund! Jag har inte kunnat andas så jag har varit uppe stup i kvarten för att snyta mig. Så för att sammanfatta hur jag mår: Skit! Jag är snorig, har dunder ont i bihålorna, ont i huvudet, ont i halsen, ingen mat lust och nyser var femte sekund! Jag lyckades i alla fall få i mig en bakan och lite te förut. Jag har nog aldrig ätit en sån äcklig banan förut! Men jag måste ju få i mig något i alla fall! Så jag fick tvinga mig själv att äta. Te't drack jag inte äns hälften av innan det hade hunnit blivit för kallt för att det fortfarande skulle vara gott att dricka! Jag blev väckt i morse av byggarna som håller på med badrummet så då kände jag att det var lika bra att gå upp. Så det blev en tidig morgon. Jag gick upp redan halv åtta! Men jag hade ändå inte kunnat sova för allt borrande.
 
Nu ska jag mysa mer mig ännu mer i soffan och kolla på tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback