Sjukling

09:40:38 2013-03-19
Igår jobbade jag ju på kvällen. När jag kom he så blev alla i familjen lite mysko men jag tänkte inte så mycket på det. Så när jag gick för att hämta grejor för att duscha och öppnade min garderobsdörr stog Andreas där. Han skulle egentligen åka hem igår. Jag kan säga att det var tur att jag inte var 80 för då hade jag dött!
 
I morse vaknade jag med huvudvärk, halsont och smorig näsa. Jag skulle ha inså kursprov i dag och sjunga men jag pratade med lärarna och jag får göra en annan dag. Hade jag haft piano hade det ju liksom inte spelat någon roll om jag hade varit lite sjuk men sjunga i ett sånt här läge är ingen höjdare. SÅ idag efter idrotten åkte jag hem och nu sitter jag i soffan och fryer som en stucken gris!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback