Snart ny vecka

18:21:06 2013-03-03
Idag vaknade jag och Andreas vid nio men vi gick inte upp förrän tio. När vi hade gjort oss i ordning och slöat ett tag så bakade vi. Vid tre åkte Andreas sen hem och jag och pappa gick ut och gick. Vi var ute i ungefär två timmar. Vi fick också möte av mamma med fika och bil vid ungefär halva veckan. Innan vi sen gick vidare.Det var jätte skönt att gå ut och gå!
 
Just nu sitter jag i min säng med färg i håret. Jag har tröttnat på min utväxt så det var verkligen dags att färga bort min egna hårfärg! Men det blir sålart samma färg som innan bara utan utväxt! Jag trivs i den färgen jag har och den är ganska lik den hårfärgen jag hade innan jag kom i puberteten så den passar på mig ;)
 
Nu ska jag kolla på en serie innan klockan ringer och det är dags att tvätta ur hårfärgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback