Sony ericsson

19:15:43 2013-03-17
Ja som rubriken lyder har jag nu en gammal sony ericsson som mobil medas min är på lagning. Knappar, dålig färg, inget konversations fält. Gammal! Jag märker verkligen hur jag är beroende av min mobil när den försvinner! Så att vara borta från mobilen ett tag kan nog vara ganska bra. Eftersom jag absolut inte har appar i den här mobilen så kommer det inte bli lika mycket bloggande eftersom jag inte sitter så jätte mycket vid datorn. Men ni får stå ut ;)
Min vecka kommer i alla fall se ut såhär:
 
Måndag: Skola, plugga, jobba 17.30-21.
Tisdag: skola, plugga, träna, sva hos Andreas.
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola, Gå med Caesar, träna.
Fredag: Gå långpromenad med Caesar innan skolan, skola.
Lördag: jobba 12-16, Sara hit?
Söndag: Jobba 12-16, 1-års kalas. träna.
 
Ungefär såhär kommer min vecka se ut. Jag ska såklart vara med Andreas också men det skriver jag inte in förutom att jag ska sova hos tisdag till onsdag. Det blir inte så länge den här gången för på torsdag ska jag ha hand om Caesar för jag börjar sent och slutar tidigt. Samma sak på fredag. Så då måste jag vara hemma.
 
En sån här är jag fast med i några veckor ;) Men jag har i alla fall en mobil jag är inte hetl utan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback