The host

21:59:46 2013-03-31

Ända sen jag fick veta att the host skulle komma på bio har jag varit full av förväntan! Jag har läst boken mer än åtta gånger och har varit som besatt av den! Så att det skulle komma en film bra ju hur bra som helst! När trailern kom ut på riktigt så blev jag lite besviken och trodde inte alls att filmen skulle bli bra. Det var väldigt mycket sol var ändrat och inte alls som boken beskrev. Men nu när jag har sett filmen kan jag bara säga att den va super bra! Visst boken är ju såklart bättre men mina förväntningar var alldeles för låga efter att ha sett trailern så filmen blev riktigt bra! Så för att sammanfatta, filmen var riktigt bra och verkligen värd att se!


Tycker det är tråkigt när filmer inte lever upp till ens "bok förväntningar" :/ Man har ju verkligen målat upp en helt egen bild av allt!

Svar: Ja verkligen men filmen var ändå riktigt bra!
"Fall seven times, stand up eight"

2013-04-01 // 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback