Tidigt

22:11:15 2013-03-29
Klockan är bara tio och jag är super trött! Det finns heller inget speciellt att göra så jag ska nog snart gå ner och borsta tänderna. Jag saknar Andreas som fasen så det är väl slika bra att stänga ögonlocken och stänga av hjärnan.
 
I morgon ska jag försöka röja på mitt rum. Eftersom vi inte har någon bastu kvar och den har agerat garderob är allt nu i mitt rum! Så jag har fått göra gångar för att jag ska komma fram till de grejor som behövs. Men nu är jag så himla trött på att ha sån oordning att jag måste få ut allt! Jag vill kunna se mitt golv! I morgon ska jag också göra klart marknadsförningen och försöka ännu en gång att skicka iväg min sista loggbok till min handledare. Hotmail har ju bytt domän vilket gör som hur sega som helt! Igår när jag försökte få iväg loggboken tog det först en halvtimme att komma till "skriv nytt" sidan. När jag väl hade lyckats bifoga filen så gick det inte att skicak iväg mailet. Så efter ytterliggare en halvtimme stängde jag ner och gav upp. Bättre lycka nästa gång får man ju hoppas!
 
Tumblr_milsy2jpai1ri92ito1_500_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback