Tjuvstart

20:53:36 2013-03-29

Idag tjuvstartade vi påskafton med massor med påsk mat! Vi hade nämligen farmor här över dagen och då passade vi på att bjuda henne på påsk mat. Jag och pappa hämtade henne vid tolv. När farmor skulle sätta sig i bilen kollar hon in på mig i förarsätet och säger: nej nu vågar jag inte åka med! Och börjar resa sig upp igen. Bus farmor! Hon har verkligen humor! Hon har ju altzimers så hon kommer inte ihåg så mycket men humorn har hon!

Andreas var också med och proppade magen full! Han åkte till en kompis vid kl 6 så nu sitter jag här själv och kollar på en film och saknar mig lilla prins.

I morgon blir det en lugn dag då jag inte ska göra mycket. Jag skulle vilja träna men det är stängt på gymmet så det går ju inte. Istället ska jag träna på söndag på förmiddagen och sen åka till Andreas för att sen åka vidare till Örebro för bio! The host! Jag har riktigt höga förhoppningar på den filmen så jag hoppas att den är lika bra som jag tror. Jag har läst boken minst 7 gånger så jag är lite besatt ;)

Mina påsk muffins jag gjorde i dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback