Träsmak

15:23:41 2013-03-13

Just nu sitter jag i skolan efter en ganska slapp skoldag. Som vanligt dödar golvet min rumpa eftersom jag har suttit här i en och en halv timma.

I morgon slutar jag 10.35 så då åker jag med buss hem till Andreas och tar med mig mina grejor innan jag tar nästa buss hem. Väl hemma ska jag äta och byta om innan jag ska ner till gymmet för introduktion. Sen på kvällen ska jag bara slappa! Riktigt skönt med Andra ord!
I helgen ska jag försöka komma igång med träningen samt få med mig Johan dit ;) Andreas ska jobba så vi får se när vi träffas. Jag ska ju jobba på måndagen så det blir ganska lång tid.

På måndag ska jag också lämna in min mobil för lagning. På och av knappen är trasig -.- så jag hoppas att de kan fixa den. Jag har ju som tur är en annan knapp att starta med och på och av knappen fungerar ibland så det är än så länge ingen fara. Men kommer det inte fixas kommer jag bli tokig :S

Nu ska jag gå till bussen:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback