Trött

15:47:00 2013-03-17
i morse vaknade jag ganska tidigt. Redan vid nio var jag klarvaken! Så jag släpade upp Andreas ur så ger så gjorde vi oss i ordning innan jag bakade muffins i de nya muffinsformarna vi har köpt.  Sen vid kvart över tolv hela ett åkte jag och gymmade. Det kändes att jag gymmade igår också för jag blev jätte trött på en gång. Men jag klarade av ett pass på nästan en och en halv timma. Så nu är jag trött! 
 
Mamma och pappa åkte till Örebro i dag och tog med sig min trasiga mobil. Så jag är riktigt handikappad nu! Den ska in på lagning för på och avknappen fungerar inte. Men jag fick veta när jag ringde mamma och pappa enär jag kom hem från gymmet att det förmodligen kommer koster ett x antal nollor. -.- så vi får se hur jag ska göra. För att dränka mina sorkar över min mobil och min låne mobil med knappar (!!!) så åt jag en muffins och åkte sen och handlade grejor till tacos! Andreas stekte köttfärs och jag skar grönsaker så det blev en god måltid det med. 
 
Nu ska Andreas nog snart åka hem. Då ska jag i min ensamhet försöka mig på att plugga svenska. Eller kolla på en serie som det förmodligen kommer sluta med
 
nu måste jag sluta skriva innan jag mördar Andreas telefon! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback