Trötter!

20:08:02 2013-03-02

Idag har det varit full rulle och lite till. Vi gick upp vid halv tio och åkte till marieberg vid halv tolv. Där hittade jag nästan allt jag skulle sp. Jag är jätte nöjd! Jag hittade en kofta jag verkligen gillade men när jag kom hem såg jag att det var en tråd som hade dragit upp sig på hela ärmen och eftersom den är stickad så är det bara att åka tillbaka med. Annars kommer den ju gå upp mer! Sen hittade jag en tröja, ett par byxor, hårfärg, nagellack borttagning, och örhängen till balen. Riktigt nöjd :)

Nu är jag i alla fall mätt för kvällen, så jag och Andres ska nog snart gå och kolla på en film eller nåt sånt och sen sova. Jag är jätte trött!

I morgon ska Andreas åka hem så då ska jag passa på att färga mitt hår! Det är verkligen dags för det! Det ska bli skönt att få bort utväxten! Sen ska mamma få kapa någon mm av mitt hår också. Det är jätte slitet! Att gå till frisören och betala 290kr för att ta bort 1 cm av håret är ganska onödigt när jag ute göra något annat än toppa. Så då kan mamma lika gärna göra det gratis.

Bild från min och Andreas kvällspromenad i dag! På sista bilden försökte jag få kort på Caesars jätte pinne. Han väljer alltid pinnar i rätt storlek till hans kropp ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback