Fredag

18:38:52 2013-05-24

Idag var en väldigt värdelös dag i skolan! Jag åkte in tidigt för att prata betyg med min lärare. Men han hade inte satt de än. Då fick jag vänta en timme innan jag skulle göra en naturkunskaps komplettering. När jag hade gjort det hade jag ingen att äta med så jag köpte en macka i cafeterian. Sen fick jag vänta en timme till innan det var sista lektionen som jag bara fick sitta och lyssna på redovisningar. Sen fick jag sluta tidigare för våran lärare mådde Inge bra och orkade inte ha lektion. Så då fick jag åka hem. Det känns så himla värt det att ha varit i skolan i dag -.-

Nu sitter jag i alla fall hemma och väntar på att pappa ska komma hem så ska vi ut och springa. Skönt att få bort lite arga känslor. Nej men skönt att få lite utlopp för allt som rör sig i huvudet!

I morgon ska nig hela familjen + Andreas till morbyn. Farmor och farfars hus de byggde för många år sen. Farfar är ju död och farmor bitningen kvar så därför har vi, pappas systers familj och mina kusiner på pappas sida stugan som lite sommarstuga :) det är skönt att få komma dit ibland. Mitt i skogen. Det är inte ofta jag är mitt i skogen längre ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback