Härlig dag

19:37:11 2013-05-09

I morse när jag vaknade hade jag inte alls lust att göra något alls och vad allmänt deppig. Men jag hade sagt till Lotta att jag skulle rida obbe så det sr bara att häva sig iväg till stallet. Det var tur att jag gjorde det för Gud va bra jag mådde från den stunden att jag hämtade ponny skrutten i hagen! Vi var ute och red i skogen i ungefär en timme. Så himla härligt!
När jag kom hem åkte jag och gymmade med Johan. Det var första gången på två veckor eftersom jag har varit sjuk! Men det var jätte skönt att känna musklerna jobba igen!

När vi kom hem efter att ha gymmat och handlat så var det dags för mat. Grillat! Och premiär mat på altanen för i år! Det var jätte mysigt tills det började regna och regnade in på altanen -.-

Igår var det konsert för alla esteter. Speciellt för oss treor som hade två konserter eftersom vi hade kursprov på förmiddagen i ensamble. Vilket innebär att vi hade en konsert i aulan. Det är lite sorgligt att det förmodligen var sista gången jag stod på en scen. Det har varit riktigt roligt att tå estet trots att det har varit svårt! Jag kommer faktiskt sakna det lite!
Efter kvälls konserten så gick alla esteter, Ettor, tvåor och treor upp på scenen och tackade. Vilket var sista gången alla stod på en scen tillsammans! Även fast jag har haft ganska svårt för att stå på scenen så känner jag att jag kommer sakna det ganska mycket! I alla fall showerna och de större konserterna! Det har varit en sån himla resa som har varit jätte rolig!

I morgon ska jag, Andreas, Johan, Johans kompis, Sara, och Saras pojkvän Stefan till bodaborg. Jag har aldrig varit där så det kommer bli riktigt roligt! Jag har heller aldrig träffat Saras pojkvän så det ska bli spännande ;) även fast de har varit tillsammans i typ två år eller nåt sånt! Men vi bor ju så pass långt ifrån varandra så att när man träffas så gör man ju det för att träffa sin kompis och inte hennes pojkvän. Men det ska bli kul att äntligen få träffa honom! Sara har inte träffat andras heller!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback