Ledig!

11:00:26 2013-05-23

Den här veckan har jag rört på mig riktigt mycket! I måndags gick jag långpromenad med Caesar. I tisdags sprang jag ungefär 3 km med pappa. I onsdags gick jag långpromenad med Caesar och det ska jag göra i dag med. Och i morgon ska jag nog springa. Inte en enda dag på gymmet men ändå mycket motion!

Idag är jag ledig från skolan. Så så fort det har slutat regna ska jag gå ut med Caesar och sen ska jag plugga! Jag har bara tre saker kvar att göra innan jag tar studenten! En gör jag i morgon och en på måndag. Sen måndagen efter det ska jag göra det allra sista!

Jag har egentligen inget att skriva om men det är alltid nåt ni får läsa i alla fall ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback