Mer än väntat

19:05:21 2013-05-30

Idag åkte jag och Lotta till Hallsberg och Örebro. Först Hallsberg för att prova balfrisyr och hämta min balklänning och sen Örebro för att handla lite små saker till studenten. Jag skulle egentligen inte köpa något mer än vita trosor och en bh men kom hem med massor! Jag köpte schampo, hundmat, hundgodis och hundben åt mamma. Sen köpte jag själv ett par jeans eftersom alla mina är för stora! Ett par skorts, två tskirtar, en bh, ett par trosor och en bh utan band. Betydligt mycket mer än vad jag hade tänkt! Men jag har så svårt att hitta kläder så hittar jag något som dessutom är ganska billigt så får jag väl passa på ;)

Det blev en mysig och rolig tjej dag med Lotta!

När jag kom hem visade jag alla kläder och gjorde sen mat. När vi har ätit ny ska jag plugga till provet som kommer gå åt helvete i morgon! Jag pluggade igår men det fastnade inte i huvudet -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback