Motion, bad och foto

21:37:40 2013-05-15

Idag åkte jag med mamma hem för att komma hem lite tidigare. Jag slutade vid elva och då slapp jag vänta på bussen. När hon hade hämtat mig så åkte vi till min moster och fick vofflor och pratade en stund. När vi hade ätit klart och pratat en stund så åkte vi in till Hallsberg igen för att kolla nya bågar till mammas glasögon. Vi hittade två par som var fina som hon lånade hem för resten av familjen att godkänna!
Väl hemma böt jag om till träningskläder och gav mig ut och sprang med Caesar. Det är alltid lika kul att ha med honom men lämna kopplet hemma fast man bor i stan ;)
När vi kom hem igen, lagom svettiga båda två, hoppade jag ner i ett varmt bad med massor av bubblor! Jätte mysigt! Jag hade en ansiktsmask också för att känna mig extra fräsch ;)

På kvällen när hela familjen hade ätit klart så fick vi för oss att åka till prinskullen. Där är det jätte mycket vitsippor och jätte fint! Så jag tog med mig kameran för lite bilder! Jag har ju fortfarande inte lagt upp bilderna från Valborg men de kommer också. Jag lovar. Bättre sent än aldrig, eller hur?
Nej men jag har faktiskt inte ens lagt in dom i datorn men jag kanske hinner göra det i morgon mellan skolan, gymmet och plugget!

Nu ska jag sova :) godnatt allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback