Onsdag

10:10:58 2013-05-29

Nu har jag egentligen slutat för dagen. Vilket är riktigt skönt men jag måste vara kvar och spela in sång till min låt jag har gjort. Spelar jag inte in sång får jag g, spelar jag in sång får jag vg eller MVG. Så ganska lätt val där!

Igår sov jag hos Andreas så jag har mina saker där. Han ska installera en gräsklippare i kväll så jag blir själ hos honom från halv ett tills pappa kommer och hämtar mig när han åker från jobbet. Vilket kanske blir vid fem. Så pappa är snäll och hämtar min väska så åker jag hem direkt så slipper jag sitta själv hos Andreas. Jag har ingen emot att vara själv där men när det blir så länge är jag hellre hemma. Jag måste plugga till ett prov jag har på fredag också och jag har böckerna hemma.
Hos Andreas bakade vi en rabarber och jordgubbspaj. Andreas råkade fråga om det var svårt så fick han prova själv ;)
När pajen var i ugnen frågade jag hur den såg ut. Då sa Andreas: ja som en paj. Haha!

I morgon ska jag och Lotta åka till Örebro. Vi har inga lektioner så då passar vi på. Jag ska också prova balfrisyr och hämta balklänningen. Och då när jag ändå ska till Hallsberg så kan jag åka till Örebro och köpa lite små saker som är kvar till studenten! Och med sällskap av Lotta! Hon behövde också upp vilket passade bra ;)

Nu ska jag snart haffa min musiklärare så att jag kan få hjälp med att spela in sång.

Juste har jag berättar att jag ska äta på restaurang med alla esteter + musiklärare på måndag? Lärarna brukar bjuda de esteter som går ut på middag! Det ska bli jätte mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback