Sandor

23:37:36 2013-05-31

Idag skulle jag ju prova att rida en ny häst som jag ska få vara medryttare på. Jag fick prova lite allt möjligt. Dressyr, hoppning och en tur i skogen! Han var riktigt trevlig att rida och när vi har lärt känna varandra så kommer vi nog komma riktigt bra överräns! Han var ju då mycket större än vad jag är van vid så både höjden och mängden häst att rida kommer nog ta ett tag att vänja sig vid! Menar tror att det kommer bli jätte bra att rida honom! Ägaren är också super snäll!

Imorgon kommer Saras familj hit. Men jag ska jobba så Sara följer inte med.en jag jobbar 12-16. Eftersom vi då är en man kort så får Andreas va med och träffa familjen Karlsson i stället ;) men jag tror han redan har gjort det så det är ju inget nytt ;)

Nu ska jag sova så att jag orkar jobba i morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback