Slut på helgen

17:52:50 2013-05-12

I fredags va ju jag, andreas, johan, johans kompis, sara och stefan(saras pojkvän). det va jätte kul att springa runt där bland alla barn ;) när man kom dit kändes det som att man var pensionär! men vi hade kul även fast vi var några av de äldsta ;)

Igår var jag och mamma ute och red! Vi lånade obbe av Lotta och red lite i skogen. Mamma red nästan hela vägen med en paus för att vila rumpan! Då red jag ;) det var i alla fall jätte mysigt och måste göras igen!

Idag jobbade jag 11-15. Efter det åkte jag direkt till gymmet och gymmade tills musklerna ömmade! Riktigt skönt att få utlopp för lite ilska ;) nej men alltid skönt att gymma!

Nu ska jag njuta av det sista av helgen innan det är dags för att åka tillbaka till skolan igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback